Wednesday, February 15, 2006

Loma loma loma...

Huomenna on enää kaks luentoa ja sitten alkaa 10 päivän loma. Oh boy oh boy. Paru ja Maula saapuu Pariisista tänne maalaistollon luo hengailemaan ja laskettelemaan viikonlopuksi ja sitten sunnuntaina mä lähden niiden messissä Pariisiin. Pariisissa oon aina perjantaihin asti ja sitten lennän viikonlopuksi Lontooseen, josta lennän suoraan Grenobleen sunnuntai-iltana. Niin kivaa. Tanssijalkaa polttelee kyllä jo aika perkeleesti, eli Lontoossa kaatuu seinät ja lattia tömisee.

Mä rakastan sitä kun meidän proffat ei ikinä kerro etukäteen milloin on tentit. Tänäänkin maikka vaan sanoi, että "nyt pidetään tentti, mutta kaikilla saa olla läppärit ja kaikki materiaalit edessä." Kaikki katsoi hetken aikaa maikkaa hieman kysyvästi. Mä lähinnä etsin katseellani piilokameraa. Mutta sitten kaikki alkoi vaan rustata sitä tenttiä materiaalit edessä. Maikka jopa POISTUI luokasta noin vartiksi, jonka aikana käytiin ei niin hiljainen paneelikeskustelu aiheesta "Tentin oikeat vastaukset". Ihan käsittämätöntä. Yksi kysymyksistä oli jopa sama mikä oli ollut edellisen kurssin tentissä. Sopivan pehmeä lasku kyllä lomalle.

Työnhaku alkaa jo sujua. Nyt ei enää maistu suussa siirapille kun kirjoittaa härskin omakehuvia työhakemuksia. Eilen hain yhteen ihan mukavan oloiseen markkinointiviestinnän paikkaan ja tänään yhteen ostajan paikkaan. Toi ostajan paikka olis hieman vastuullisempi ja sopis muutenkin mulle kuin nakutettu, toivottavasti natsaa. Ens viikolla en kerkiä juuri hakemuksia lähettämään kun oon niin huitelemassa ja firmoilla loppuu toi työnhaku yleensä just helmikuun lopulla. Pitää tänään ja huomenna vielä skarpata.

Äiteekin jopa lähetti tekstarin tänä aamuna kannustaen työnhakuun: "Oletko hakenut jo Amerille? Voisit korostaa urheilullista taustaasi." Samaa soveltan mä haen mainostoimistoon ja kerron, että mä nauran aina hauskoille mainoksille. Varmasti erotun joukosta.

Speksifoorumeilla Satu ja Kansalainen Pennanen kävi hehkuttamassa, että Speksi näyttää jo tässä vaiheessa ihan helvetin hyvältä. Harmittaa kyllä ihan sairaan paljon että en pääse tekelettä katsomaan. Wää. Mut toisaalta, mä en halua niin sanotusti katkaista mun vaihtoani käymällä Suomessa, meinaa silloin ei mun mielestä kerkiä tarpeeks irtautumaan Suomesta. Eli sori vaan Minna, sä et ollut Islannissa vaihdossa, vaan kahdella lähes peräkkäisellä lomalla. Lälläslää. Speksin tekeminen oli kyllä yksi hauskimmista KY-uran kokemuksista, pitänee hakea myös seuraavaan kässäriporukkaan ja ehkä jopa näyttelijäksi. Siis jos Speksi tulee myös 2007, that is.

Mä tuun tosiaan Suomeen takas 28.4. KY:n kulttuurisektori järkkää jo kovaa vauhtia mulle "tervetuloa takaisin"-bileitä. Soile on antanut näille bileille hauskan pseudonimen "Wappu". Mut kiitos vaan että noin muistetaan, vallan lämmittää.

Ainii, laittaan nyt lopuksi, että mä en meekkään Lontoossa niihin bileisiin mitä mä ekaks hehkutin, vaan tänne:



Andy C soittaa tuollakin, mutta noi on siis Hospital Recordsin 10-vuotisbileet. Nice. Pitänee mennä jonottamaan joku 1-2 kaks tuntia ennen ovien avaamista. Jännittää jo nyt. Hiiii.

3 comments:

minna said...

Minnan vastine:

1. Eiku mä oon lomamatkalla Suomessa.

2. Wappu on pseudonimi Henrin takaisintulolle? I think not. Todellinen juhla 28.4. on kuitenkin aina ja ikuisesti minun syntymäni.

3. Ite oot.

Anonymous said...

Henri, toi sun palaaminen tuntuu kuitenkin olevan kulttuurisektorille aika toissijainen juttu. Enemmán ne panostaa mun synttáreihin 25.2. On váhán fiinimmát pirskeet.

-Henri- said...

*heristää nyrkkiä*

Pahuksen te!