Tuesday, April 04, 2006

Interaktiivisuutta!

Elisa K käski mun just kirjoittaa lisää asiaa blogiin. Täältä pesee.

Niin, ne jotka ei vielä tiedä, niin tässä siis teille: mä olen Suomessa lopullisesti torstaina 13.4.2006 kello 2:59 aamuyöstä. Silloin saapuu lento Pariisista rakkaalle Helsinki-Vantaan lentokentällemme. Mä aikaistin lähtöä lähinnä kolmesta syystä: a) mulla ei oo rahaa reissata opintojen jälkeen (suht tärkee kun miettii) b) kaikki muutkin vaihtarit lähtee pois täältä ja c) mulla ei oo vielä kesäduunia ja sen etsiminen lienee helpompaa Suomessa. Toi vika nyt ei oo kovin painava argumentti, mutta vaikutti kuitenkin. Kahdeksan päivää siis kotiinpaluuseen, vähän jänskättää jo!

Mutta siis, koska mun vaihto on niin lähellä loppuaan niin pitää pikkuhiljaa vetää tää blogigin pakettiin! Nyt mä toivoisin kaikilta teiltä, jotka tätä blogia lukee pientä osallistumista. Mä huomasin tässä yks päivä, että mun blogiprofiili on luettu tähän mennessä jo 491 kertaa (!!) Mua kiinnostais tietää, että ketkä kaikki tätä lukee oikein aktiivisesti. Eli nyt kaikki kipin kapin merkkaamaan tämän postauksen kommenteihin oma nimi ja kuinka usein tätä lukee (tai jotain)! Tämän lisäksi jos on joitain kysymyksiä mihin haluaa esittää kysymyksiä, joihin mä sitten vastailen vihoviimeisessä postauksessani, niin siitä vaan! Mun viimeinen postaus tulee olemaan hyvin pitkälti jälkikäteisreflektiota siitä miten vaihto on mennyt ja niin edelleen.

Kohta nähdään ja nyt kaikki, kommentteihin mars!

23 comments:

Anonymous said...

mä kiltisti aloitan, kun kerran pyydät... käyn aina joskus silloin tällöin

minna said...

Mä käyn ehkä kerran parissa kuussa :) Eiku olikse parissa tunnissa? En muista.

Ja sitä mä vaan halusin kysyä, että jos siinä Paluu tulevaisuuteen leffassa Marty oliski alkanu olee äitinsä kanssa siellä menneisyydessä, ni mitä ois tapahtunu? ;)

Kassu said...

Joo Chilessakin tata luetaan kylla, varmaan kerran viikossa.. Noi linkt kylla helpotti sita aika lailla.

Olin joskus pentuna Avoriazissa, ja kun en ainakaan muistaakseni lukenu sita tosta lyhyesta postauksesta niin kysytaan nyt kun se jai ittelleni sillon paallimmaisena mieleen etta vielako siella haisee shaisse?

Anonymous said...

Mä luen. Ihan joka työpäivä käyn varmistamassa, josko löytyis uutta ajanvietettä :).

Anonymous said...

Mä luen myös!

- Suski

Anonymous said...

Pahasti, pahasti koukussa...

Anonymous said...

luen. tervetuloa suomeen, hemperi.
-matias

Anonymous said...

ihan silleen vaan satunnaisesti... ;) ihkua, että tuut takasin!

-Henri- said...

"Kivaa olla julkkis?"

Ei se, lähinnä mietityttää se, että mitäs kaikkea tänne onkaan tullut kirjoiteltua kun ei tuo itsesensuuri kirjoittaessa ole meikäläisen vahvimpia puolia! =D

Anonymous said...

Hola,

Aina silloin tällöin, Espanjan tv sucks, joten netti on tv:n korvike. Täältäkin lähtee jengiä kotiin, mulla tosin CEMS business projekti on kuumimmillaan ja Suomi häämöttää kaukana kesässä. Vappuna tuun kuitenkin esittelemään hienoa rusketusta.

Anonymous said...

Mä kans oon lukenut.

terkuin Anu

Anonymous said...

ooha miekii lukent

Anonymous said...

Luen.

Anonymous said...

Oon lueskellu kans, mutten kaikkee. Repeilen viäki sille vanukasläpälle.

Terv. Antti, welcome to (back) to Arabia.

Anonymous said...

Oon lueskellu kans, mutten kaikkee. Repeilen viäki sille vanukasläpälle.

Terv. Antti, welcome to (back) to Arabia.

Simo said...

Également: ici dans le Nouveau Monde on suit toujours vos aventures, monsieur Henri.

Anonymous said...

miekin luen aina sillon tällön. Nyt näköjään kerran viikossa!

Juuso

Anonymous said...

ja miä. ehkä kerran kahessa viikossa tullu tsekkaamaan mitä se gallian kukko laulaa...
t.viola

Anonymous said...

luettu on, aina sillon kun koodaaminen ei maistu eli aika usein

Anonymous said...

Mä oon lukenu joka jakson. :)

-auRa-

Anonymous said...

Luen, ihan joka jakson (tietty).

-Tepa-

Anonymous said...

Grenoble on Ranskan Lahti. muahhaaa,REPESIN!

mä luen tätä -usein :D

rämbylä

Anonymous said...

Jesus would read Henri's blog.
Eki