Sunday, May 07, 2006

Huomenna lähtee!

Huomenna alkaa suicide-dieetti. Tipaton alkoi jo heti välittömästi vapun jälkeen. Nykytilanne on tämä:



Kuten näkyy, käsissä ei ole yhtään muotoa ja vatsan seudulla on vararengas. Ja muutenkin mun yleiskunto ja ihan yleisfiilis on ollut vähän huonona. Ei oo ollut oikeen terve olo. Tähän tarttis ny ikäänkuin muutoksen. Ajattelin muuten pistää samanlaisen kuvan noin viikon välein, että näkee itsekin onko mitään tapahtunut.

Mulla on kovat tavoitteet: päivittäinen kalorimäärä ekan kuukauden pitäis saada jonnee sinne 1200-1500 tienoille, mielellään vähemmän. Puntilla olis tarkoitus käydä ainakin joka arkipäivä, samoin joko juoksemassa, kiipeilemässä tai heittelemässä korista. Ja JOKA ilta on pakko venytellä, edes vähän. Kun oon suht tyytyväinen rasvan määrään (toivottavasti jo joskus kesäkuun alussa) niin vaihdan punttisohjelmaa silleen, että se painottaa räjähtävyyttä jaloissa ja yläkropassa sellaista hyvin tiukkaa lookkia, eli siis toistoja vähän enemmän.

Pannassa on tästä lähin: valkoinen leipä, tavalliset juustot, sokerilimut (joita en kyl juo muutenkaan), kaikenlaiset makeat, punainen liha, peruna ja pasta. In on: maitorahka, kana, kala, ruskea riisi, proteiinijauhe, ruisleipä, kevytjuusto (ja sitäkin vähän) ja Cokis light. Näin siis ohjesääntönä. Eineksistä mä sallin itselleni sen Kitchen Joy thai-safkan, jossa on per annos vain joku alle 600 kaloria. Jos vetäis vaikka sellaisen lounaaksi silloin tällöin. Ne on kyl hyvää, kantsii tsekkaa.

Huomenna pitää kans printtaa itselleen sellain samallain raksituspaperi mitä mulla oli silloin 2004 kesällä kun edellisen kerran himokuntoilin. Pitänee tehdä erillinen punttiksell, aerobisille ja venyttelylle.

Tästä se lähtee, wish me luck.

Off topic, tältä mun kämppä näyttää nyt:



Eli mulla on sänky tuolla oikealla lähellä partsia, telkka ikkunan edessä ja sen edessä tollain snadi pöytä, jolla mä pidän mun läppäriä, jotta sais sen kiinni kotiteatteriin. Pöydän edessä on kahden istuttava vuodesohva ja sohvan takana seinän vieressä on mun kirjoituspöytä. Tää ratkaisu tuntuu varsin toimivalta. Voin kattoa joko DVD:eitä telkkarista tai TV-sarjoja läppäriltä vaihtamatta istumapaikkaa. Ja kotiteatterin surroundkin toimii jees, takakaiuttimet on kirjoituspöydällä. Jee. Kaipais vaan vähän julistetta toi seinä.

Palaillaan varmaan viikon lopulla.

2 comments:

Anonymous said...

Ihanaa, laita ihmeessä lisää paljasta pintaa!! :)
Täytyy sanoa, et aika kunnianhimoinen olet. Josko siitä tarttuisi muhunkin vähän!? ;)
Onnea ja jaksamista projektille, halimisiin! :)

Laura

Anonymous said...

In ruokiin käyvät myös ananas ja kananmunat :)

Äläkä päästä päivittäistä kalorimäärää liian alas, silloin ei ole hyötyä treenata niin paljon.

Ja muista, et SATSlla on avoimet ovet to-la (11-13.5.), joten voit käydä vaikka rasavnpolttotunneilla, mm. spinningissä

Eikä toi kroppa nyt niin pahalta näyttänyt. Tsemppiä reeneihin!