Friday, January 27, 2006

Merde d'un put!!!

Voi KYRPÄ!!

Eilen illalla olin matkalla leffaan ja isä soittaa. "Se sun japanilainen alivuokralainen ei näköjään ole maksanut vuokraanta, tuli karhukirje." Ok, ei niin paha vielä. Pistin sille TaiKin yhdyshenkilölle mailia ja kysyin että missä vika, lupasivat hoitaa. Sitten tulee tällainen jäätävä lause: "Yksi kysymys sinulle: Kazuhan luona kävi tv-lupatarkastaja, ja antoi hänelle maksumääräyksen. Onko sinulla TV-lupa?" No nyt vittu näköjään on. Mietitääs mitä kaikkia kirosanoja mä osaan suomeksi: vittu, kyrpä, pillu, saatana, helvetti, kusipää ... loput on liian nössöjä. Mut aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh mikä vitutus on nyt päällä. Tekis mieli velvoittaa TaiK maksamaan se mun puolesta. Mä en oikeasti edes katso telkkaria, pelkästään DVD:eitä. Tarinan opetus: älkää vuokratko ulkkareille.

Leffa oli sentään hyvä, eli Spielbergin "Munich". Kilpailee Jarheadin kanssa tähän mennessä vuoden parhaan leffan tittelistä. Leffa kertoo niistä Berliinin olympialaisten terrori-iskuista ja niiden jälkipyykistä, Mossadin näkökulmasta. Käykää katsomassa, hop hop!

Kuten edellisestä näkyy, en mennytkään sinne paikallisten dammareiden jatkoille. Se oli jossain tosi (le) skutsassa ja mulla tosiaan tentti seuraavana aamuna kello 8. Tentti oli aika vaikea, mutta mennee läpi. En tosin hirveästi valmistautunut, eli oma vika senkin sika. Amerikkalainen Rob tuli puoliltapäivin vastaan ja oli aika juoneen näköinen. Kysyin millaista oli ja vastaus oli aika tyhjentävä. "Dude, it was FUCKED... UP. FUCKED UP! Too long story man, I'll tell you later." Elekieli kertoi, että taisi olla kivaa. Olis ehkä pitänyt mennä. Mä en ole vielä löytänyt sitä alinta tasoa, millä pääsee kursseista läpi. Pitää löytää se pikapikaa niin sit voi alkaa lintsaa.

Kävin pitkästä aikaa maksullisissa. Eli siis maksullisessa parturissa. Muistan jopa tasantarkkaan milloin viimeksi EN leikannut hiuksia itse: wappuna 2004. Jälki on yllättäen parempaa ammattilaisen käsissä. Mutta nyt mulla on taas lyhyet hiukset, mä en jaksanut enää kasvattaa, vaikka olin niin luvannut. Mut tuntuu kivalta taas paijata sänkeä. Ja lumisade tuntui päässä kivalta. Lunta tulee muuten nyt aika urakalla. Sais sataa useamman päivän niin vois mennä mäkeen.

Mut kutsuttiin täks illaks ranskalaiselle illalliselle. En tunne sieltä muuta kuin illan isännän, eli ei oikein huvittais mennä. Jos ulkkarit meinaa tehdä jotain yhdessä niin kiittänen kauniisti ja meen dokaan ulkkareiden kanssa. Itse viikonloppuna meen joko mäkeen jos toi lumisade tosta loppuu tai sitten Geneveen. Geneveehen. Whatever.

Ja jotta Pastori "Mie tykkään kuvista" Hartikainen ei saisi graduaan tehtyä, niin laitetaanpas nyt niitä oikein iso batch. Sain metsästetty muilta ulkkareilta muutamia. Yhden jouduin sensuroimaan koska en ollut kovin edustava siinä. Ette näe sitä ikinä. Kaikki kuvat on Marcon ja Benedicten bileistä, missä rakkauden Weijosta tehtiin edellinen silminnäkijähavainto.



Tossa vähän meidän vaihtariporukkaa. Eka vasemmalta on amerikkalainen Brad, sitten on Moa, saksalainen Verena, mun kanssa tänne vaihtoon tullut Laura, ruotsalainen Marlene, australialainen Shahrooz ja amerikkalainen Brad. Mä en tosiaan tuntenut Lauraa ennen tänne tuloa, vaikka me ollaan aloitettu samaan aikaan ja luetaan jopa samaa pääainetta. Outoa. No tässä nyt oppii tuntemaan.



Vasemmalta: ruotsalainen Kristoffer, mä (duh), amerikkalainen Graham ja norjalainen Benedicte. Meillä on Kristofferin kanssa käytännössä identtinen leffamaku eli aina jos on tylsää niin mennään leffaan, niinkuin eilen. Kristoffer on muuten se kaveri, joka tuotti Göteborgin speksin viime vuonna.



Rakkauden Weijo - just add booze.



Minä ja ruotsalainen Elisa. Eli siis Telia. Har har.



Minä ja norjalainen Fahmi. Tää kuva oli joltain aiemmalta illalta. Toi tyttö tossa oikealla on puolalainen Lidia. En oo muuten tossa humalassa, esitän vaan.

Keep on bloggin'.

4 comments:

Anonymous said...

Pitáá ottaa opiksi tosta tv-maksujutusta. Mun kámpássá asuu myös nyt ulkomaalainen, vaikkakaan ei ulkkari. Merde sáká.

Ajattelin menná tánáán katsomaan sen Munichin. 7,8.

-Henri- said...

Musta on nyt virallisesti tullut rasisti ton tv-lupajutun takia. No ei.

Mutta tosiaan, tästä lähin pistän kakista leffoista linkit IMDB:hen. Korjasin ton Munichin jo.

minna said...

Ja nyt julistetaan meidän "Alivuokralaiset on perseestaä"-piirustuskilpailun voittaja.

Anonymous said...

Jäätävää tuo sun tv-lupa + vuokrakikkailu. Salettiin lupatarkastajat haistaa ulkomaalaiset opiskelijat ja iskee saman tien kiinni niihin.

Kaikesta huolimatta isoa hupia sinne Euroopan keskelle

- Jussi L.