Thursday, January 26, 2006

"Not work safe pics inside"



Toi on mun koulun passikuva. Toi tulee myös paikalliseen ulkkarimatrikkeelin ja kaikkiin muihin vastaaviin. Mutta oikeesti toi kuuluisi johonkin huumeidenvastaiseen kampanjaan. Toi kuva otettiin joskus dokaamisen jälkeisenä aamuna kello 8. Ihana kuva kaiken kaikkiaan. "Come to Finland! It's the new Amsterdam."

Hauska juttu kun just pääsin haukkumasta ranskalaisten matikkataitoja niin illalla tuli paikallinen Haluatko miljonääriksi. Siinä oli joku kahdeksas kysymys "kuinka paljon on miljoona miljoonaa?" Kilpailijat (niitä oli kaksi) kulutti tähän kysymykseen noin viisi minuuttia ja yhden oljenkorren (50-50). Ne toisti joku 10 kertaa että "niin jos tuhat miljoonaa on miljardi niin..." Ja oljenkorren jälkeen vaihtoehdot oli 10 miljardia tai 1000 miljardia ja ne VIELÄ mietti kumpi on oikein. AAAAAAAAAA!!!!

Tänään oli eka tentti. Kaks tehtävää, eka oli optimointia ja toinen jotain kustannuserien tunnistamista. Aika iisi. Mun piti lukea eilen tohon tenttiin mutta mä vaan leikin ja pelasin koripalloa. Koripallotreeneissä oli kivaa aina siihen asti kun joku ampui mua haulikolla pohkeeseen. Tai sitten se oli kramppi. Huomenna on toinen tentti, saa nähdä saanko siihenkään luettua mitään. Le pahis.

Tänään on illalla ladies' night bileet, jotka kuvauksista päätellen kuulostaa lähinnä dammareiden jatkoilta. Tytöt saa vetää 22-0:30 viinaa pääsylipun hinnalta ja tämän jälkeen pojat saa vasta tulla sisään. Kuulema erittäin "legendaariset" bileet, 1/3 tytöistä on aina oksennuskunnossa ja kaikki saa. Kunnon d&n menoa. Meen ainakin käymään, mutta lärvejä ei oikein pysty vetään. Kaikilla englanninkielisessä ohjelmassa olevilla on tää viikko vapaana ja ne on menossa ihan fiiliksissä. Jenkit meinaa pitää long island ice tea etkot. "Moi, mä oon Teemu, seit... neljättä vuosikurssia. Maistuisko sulle long island ice tea?"

Oon täsä pikkuhiljaa alkanut jo orientoitua myös Grenoblen ulkopuolelle. Marulla ja Paulalla on hiihtoloma viikko 7 ja mulla viikko 8. Ekaks Maru ja Paula tulee tänne laskettelemaan kun mä olen vielä koulussa ja sit kun ne menee kouluun niin mä meen niiden kiusaks Pariisiin. Pariisista lennän sitten torstaina tai perjantaina viikonlopuks Lontooseen ja Lontoosta sitten sunnuntaina suoraan Grenobleen. Täydellistä. Lontoossa on silloin lauantaina seuraavanlaiset bileet:

A NIGHT OF TRUE PLAYAZ:
DJ Hype (2hr set)
Pascal
Andy C
Fabio
Hazard
Generation Dub
MCs:
Fats
Rage
AD

Edellisenä päivänä Andy C olis soittamassa kans Oxfordissa, pitää kattoa jos sais raahattua itsensä sinne. Andy C on maailman ensteks paras DJ. Näin sen ekan kerran viime syksynä kun kävin Lontoossa ja jätti kyllä aika lähtemättömän vaikutuksen. Olin mä fiilistellyt varmaan viimeiset 6 vuotta sen settejä netistä kämäsellä äänenlaadulla, mutta live on aina live.

Yritän tässä joku päivä kinuta muilta vaihtareilta parhaat kuvat kameroista itselleni talteen. Lupaan tietyn ennakkosensuurin jälkeen laittaa niitä sitten kanssa tänne.

2 comments:

minna said...

...jallulla

-Henri- said...

Niin tietty.