Friday, January 13, 2006

We're in the mooooneeeey!

No ei oikeesti. Hirvittää vaan miten paljon on kulunut rahaa ihan tosi lyhyessä ajasssa:

- telkkari 69€
- vakuutus 40€
- kaiuttimet 14€
- vuokra 508€
- salikortti 3kk 132€

plus miljoona muuta pientä menekkiä. huoneen saaminen asumiskelpoiseksi vie yllättävän paljon aikaa ja rahaa. Mutta pikku hiljaa aletaan olla voiton puolella noiden juttujen kanssa. Ens viikolla aloitan koulun ja yritän löytää "normaalin elämänrytmin". Ja samalla yritän lopettaa tän hirveän rahan tuhlaamisen. Hurh. Mut jossain vaiheessa pitää alkaa suunnitella Pariisin, Lontoon ja Barcelonan matkoja. Tai ainakin noissa haluisin käydä tässä joskus. Jos vaan Maru ja Paula suostuu ottaan kylään, nih.

Ilmat on ollut upeita. Koko ajan paistaa aurinko, jee. Mutta ilma on tosi kosteeta, tai mä ainakin luulen niin koska täällä -10 tuntuu ihan perkeleen kylmältä. Aika jännä vaikka oon tosi etelässä niin silti ollaan ihan Suomen lämpötiloissa. Hmm.

En nyt keksi hirveesti enempää, pistetään nyt lopuks pari kuvaa niin pysyy yleisö tyytyväisenä.


Toi on mun katu päiväsaikaan. Mun katu on ihan keskustassa, voin kävellä joka paikkaan ihan helposti. Mun korttelissa on leffateatteri jossa kaikki leffat on alkuperäisellä kielellä. Ihan parhautta.


Ja sama yöaikaan. Otin kuvan mun parvekkeelta.


Noita riittää täällä nii.


Kaupunki nähtynä Bastillesta. Bastille on sellain vanha sotilastukikohta tai whatnot. Ihan sairas nousu sinne ainakin. Tavoite on juosta sinne keväällä "usein".


Tossa on koulu. Koulu on käytännössä mun kadun päässä.


Sisäänkäynnin puoli.


Sisältä. Jengi hengailee täällä aika paljon. Läppäri löytyy kaikilta. WLAN on aina tukossa ja on muutenkin vitun hidas.

2 comments:

Anonymous said...

Näyttää tosi kivalta paikalta! Huvitti kyllä noi kommentit ranskalaisista. Olli joka on Pariisissa vaihdossa kuvaili heitä prikulleen samalla tavalla.

minna said...

ja sampsakin sano muistaakseni jotain samansuuntaista :)

aika kivan olostahan siellä näyttäis olevan. täällä kaikki on paljon vaatimattomampaa. paitsi accessorizing your outfit - siinä mulla on näiltä paljon opittavaa!