Saturday, May 20, 2006

Uusmedia-ihme etsii kotia

Vedetään tähän alkuun toi perinteinen progress-kuva.



Ihan tyytyväinen oon viikon saldoon, vaikka mm. äitienpäivänä tuli syötyä ravintolassa hieman rasvaisemmin. Kävin tänään kans juokseen ekaa kertaa viikkoon (allergia uhkas painua vähän flunssaks) ja kyllä juokseminen tuntui nyt paljon kevyemmältä ton painon pudotuksen takia, mukavaa että tästä painonpudotuksesta saa ns. välitöntä palautetta ruumiiltaan kun pitää tahdin tarpeeks rivakkana.

Siinä 1500 kalorin paikkeilla ollaan taidettu liikkua, paitsi viimeiset pari päivää on ollut selvästi siinä 1200 paikkeilla tai alle. Vielä pari viikkoa kun jaksaa tätä tappotahtia niin luulis näyttävän jo joltain. Ei oo ihan rehellisesti sanottuna harmittanut kertaakaan että lähdin tähän, tavoite olis yrittää pitäytyä näissä terveemmissä elämäntavoissa, eli jos menee ulos syömään niin ei vedä just sitä läskeintä biffiä lohkoperunoilla, ellei se ole aivan varmasti talon paras annos.

Oon käynyt puntilla yhden meidän ITP-vaihtarin kanssa ja se on pistänyt mun punttisohjelmaa aika radikaalisti uusiksi. Nyt vedän enää rinnan ja ojentajat sekä selän ja hauikset yhdessä, kaikki muut omina päivinään (tietty jalat on vaan yks päivä). Tuntuu ihan eri tavalla kun vetää vaikka rintalihaksiin kolme eri liikettä kahden sijaan ja energiaa riittää kans aivan eri tavalla. Ja olkapäätreeni maistuu nyt kans tosi hyvälle kun vähän justeerasin liikkeitä.

Otsikkoon viitaten, oon vihdoin saanut kaikki paperityöt tehtyä ton mun toiminimen kanssa. Eli mä olen nyt virallisesti ammatiltani graafinen suunnittelija. Facade Graphic Design. Parasta on tietty se, että mä sain tänään ihan mielettömän neronleimauksen ton saitin ulkoasua ajatellen, eli toi menee jonkin verran vielä uusiksi. Mutta nyt on sentään jotain ja tonkin kanssa mä vaihdossa taistelin aika kauan.

Nyt syömään maitorahkaa, joka muuten on perkeleen hyvää kun siihen laittaa ihan snadin tilkan hunajaa.

Palaillaan, yritän pistää vielä yhden väliraportin ennen seuraavaa viikkorajapyykkiä.

No comments: